Här regerar Jag!

Här regerar Jag!

fredag, oktober 27, 2006

Förkväll - vilket skitprogram, eller?!


Detta skrikiga, virriga program - med programledare som pratar i munnen på varandra hela tiden, som skriker och gapar och flabbar - vad har det för nyhets- eller underhållsvärde ... jag bara undrar!
Men det är ju som med allt annat - vill man inte titta eller läsa nåt - ja då gör man ju inte det! För det finns säkert några människor som faktiskt gillar programmet! Men inte jag och därför ser jag det ju inte - men man har ju inte undgått att komma in i programmet när man har zappat mellan kanalerna, eller när man skall se Nyheterna! Och då är dom där - dessa programledare som jag inte tycker tillför någonting - annat än skrän och gap och flabb! Men som sagt - det är ju min åsikt!

Inga kommentarer: