Här regerar Jag!

Här regerar Jag!

torsdag, november 02, 2006

Dammtussar eller råttor!


Nu är dom här igen - kan inte förstå varifrån dom kommer! Jag tar ju bort dom var eviga vecka! Men nu har dom dykt upp igen och dom är ännu flera nu ...
Så det är bara att ta på sig sin tjusiga städrock och ta dammsugaren i handen och sätta igång med utrotningen ...
Jag hoppas verkligen att jag nu haffar dom alla ... och att ingen blir lämnad kvar och kan "yngla" av sig ... hos mig!
Vem är det egentligen som drar fram dom här eller som lockar fram dom i ljuset ... och med vad! Kan inte förstå detta ... samma visa varje vecka - år ut och år in ...
Och en annan sak som jag inte kan förstå - VARFÖR ÄR DOM ALLTID SÅ GRÅA OCH TRISTA OCH LURVIGA?
Nu tar jag på mig pannlampa, utrustar mig med skurgrejor och dammsugare - och går på råttjakt i hela huset! Skam den som ger sig - väck skall dom - dom här tråkiga och lurviga pälsdjuren!!!

Inga kommentarer: