Här regerar Jag!

Här regerar Jag!

tisdag, november 14, 2006

JAG-tid!


Kan nån förklara detta för mig - varför finns aldrig den här tiden för mig själv - för det som jag verkligen VILL GÖRA - det som jag tycker är ROLIGT! Allt det där andra TAR JU SÅN TID! Det är städning, tvättning, bakning, matlagning, strykning, fönstertvättning och allt detta i ALL OÄNDLIGHET!!! Fast det är ju klart - DET ÄR JU JAG SJÄLV SOM MÅSTE SÄTTA AV DEN DÄR TIDEN TILL MIG SJÄLV, - jo jag vet att det är så ... men allt detta som faktiskt också måste göras - det kan man bara inte lämna vind för våg ... och även om man hjälps åt - så räcker ju inte tiden till.
Jag vill ju hinna vara social och träffa mina vänner och mina nära och kära släktingar ... jag vill gå och strosa i shoppingcentrat - bara få va och ta det lugnt ... men samtidigt är det så här med mig - jag kan inte bara SITTA OCH INTE GÖRA NÅT - jag måste ha nåt för händerna HELA TIDEN - annars blir jag stressad - jag blir stressad av att inte göra nåt ... jag vet - - - jag är en konstig prick och individ ...
Men nu har jag faktiskt TAGIT MIG LITE "JAGTID" HÄR VID BLOGGEN!!! Visst är väl det bra ...

Inga kommentarer: