Här regerar Jag!

Här regerar Jag!

lördag, december 16, 2006

God Morgon!


Hej mina vänner! Och alla andra ...

Vaknade tidigt som vanligt, halv 5! Inte klokt alltså ... steg upp kring 6. Då var min gubbe redan uppe, hade fixat kaffe och tagit in tidningen! Jag gick direkt till datorn, sen in i badrummet och tände sen alla myslampor överallt i hela huset. Gick ut på altanen och bron och tände mina ljuslyktor som bara måste få lysa! Drack mitt kaffe och läste tidningen ... sen var det dags för bloggen ett tag! Sitter här nu ... måste faktiskt göra nåt annat snart!

Skall ut på stan och inhandla fler julklappar, granen skall kläs och tändas idag! Mysigt mysigt ... glögg skall drickas ... det skall bakas också i helgen! Usch vad jag blir stressad!

Ha nu en skön lördag alla!
Kramizar hit och dit, upp och ner, till vänster och höger ...

Inga kommentarer: