Här regerar Jag!

Här regerar Jag!

fredag, december 15, 2006

Tidstjuven!


Jag har kommit på vad som tar all min tid - det är datorn som är TIDSTJUVEN för mig!
Och i vanliga fall så stämmer det här - att det är datorn som stjäl min tid! Men inte idag ... jag har inte haft tid att sitta här - bara några få, mycket korta stunder ... samma var det igår!
Var på arbetsplatsträff halva dagen med lunch först, SPA sen, träff på en pub, middag halv nio ... fullt upp alltså! Jag - ensam tjej ... hmm.
Idag har det varit städning som upptagit min oerhört dyrbara tid ... förstås en promenad i regnet också! Dyblöt när jag kom in, fixade fort torra kläder och kaffetåren, satte mig ner i sköna fåtöljen och slappade, kollade tv ett litet tag, för att sen fortsätta med städningen ... puh! Men nu är ju det mesta gjort också - har bara kvar att städa vardagsrummet och köket! Hela huset är rent snart ... men dom rummen tar jag i morgon! Nu tänker jag njuta och ta det lugnt resten av kvällen!

Inga kommentarer: