Här regerar Jag!

Här regerar Jag!

fredag, maj 11, 2007

Vilken oerhörd tragedi!


Jag tycker detta är så hemskt och tragiskt, i första hand för den stackars flickan som låg och sov och som blev bortrövad. Få en sånt uppvaknande att hon är bortrövad och av vem och vilka? Av en pedofil eller kanske flera - som våldför sig på det stackars barnet! Jag känner i mitt hjärta för detta barn (och för andra drabbade barn).
Lever hon, eller är hon död ... efter att någon galning - jag kan inte annat än skriva detta ord och uttrycka mig på detta sättet, har våldfört sig på henne. Skräcken hon känner ... ropen efter mamma och pappa, gråten, smärtan ...
Hur är människor funtade som kan utföra något sådant dåd? Bara för att tillfredsställa sina egna sjuka lustar, misshandla ett litet barn på detta sättet och sen bara döda och kasta bort liket som en trasa och skit!
För nog är det säkert så, att denna lilla flicka hamnat i händerna på någon pedofil och sedan dödats ... tyvärr så är det nog detta som har hänt med barnet.
Samtidigt kan jag inte förstå hur föräldrarna bara kan lämna sådana små barn ensamma, även om dom sover, för vad säger att dom fortsätter att sova? Dom kan ju vakna och gråta och vara rädda, behöva tröst och värme, ingen som finns där som hör när dom ropar efter mamma och pappa. Jag kan inte fatta hur man kan lämna sina barn ensamma!
Jag lider stort med den lilla stackars flickan och naturligtvis med föräldrarna, som säkert anklagar sig själv nåt fruktansvärt och är förtvivlade ...
Jag gråter blod för allas deras skull ... ett litet barn skall inte behöva vara med om nåt sådant här fruktansvärt! Ett barn skall bara ha trygghet och kärlek, inget ont som händer, ingen smärta, ingen ondska skall drabba dom - men världen ser tyvärr inte ut på detta sättet ... för många är det så, men för väldigt många fler är livet och världen så grym och ofattbart omänsklig!

Inga kommentarer: