Här regerar Jag!

Här regerar Jag!

fredag, juni 29, 2007

Stort lappbekymmer


Vad tycker ni egentligen om den där lappen som finns i alla kläder, för det mesta på bakstycket och högst upp vid kanten. Precis där den skaver som allra mest i halsen … som regel är det också en jädrans vass lapp, sydd med en “ståltråd” som skaver och skaver och inte alls gör att det går att låta den vara kvar där, jag klipper som regel alltid bort den där lappen direkt när jag köpt ett plagg! Och varför skall den alltid sys fast precis där och varför är det alltid detta vassa tyg som valts till tvättrådslapp eller storlekslapp?
Har ni andra problem med den här lappen? Kanske jag är ensam om att känna detta obehag av lappfan!!!

2 kommentarer:

Christina sa...

Hallå!
Ser att det är min bild du har här, kanske du inte visste?
Trivs du här?

Kitty sa...

Hej Christina!
Nä det visste jag inte!! Hoppas du inte tar illa upp ... har ingen aning om vart jag hittade den??? Jo nog trivs jag här, men också på Bloggspace och Wordpress och förstås Aftonbladet *ler*.