Här regerar Jag!

Här regerar Jag!

söndag, augusti 19, 2007

God morgon


Tittar in bara för att önska alla en bra dag. Solen strålar och det är ett härligt "höstväder" - jo för det känns som höst med bara +11 grader. Men det är bara att njuta ändå ...

Jag har tonat håret på morgonen ... jag blev nöjd med resultatet. Måste beställa klipptid också i veckan ... håret har vuxit nåt enormt i sommar tycker jag. Det är långt och jag som vill ha kort hår nu ...

Har förberett middagen, det blir leverkaka idag. Gott med hemmagjord sådan tycker jag och mannen. Sen skall jag på Dollarstore och köpa "allt möjligt" ... Trevlig affär - mycket saker - och jag är ju en sån där sakletare hela tiden *ler*. Behöver alltid något nytt ... nån ny ljuslykta till exempel ... har väl några hundra stycken i dagsläget!

Annars blir det till att sitta och läsa på altanen och njuta av livet. Man kan inte annat än det en sådan här dag!!

Ha det så bra nu alla bloggare å läsers som tittar in här ...

2 kommentarer:

Christina sa...

Här var det ju fint!
Men villken blogg skall du uppdatera mest?

Kitty sa...

Som det känns nu - så kommer jag väl att försöka skriva i Bloggspace, Wordpress och här då!! Mest kanske i Bloggspace ... men det blir väl till att lägga in i stort sett samma inlägg på alla ställena skulle jag tro!