Här regerar Jag!

Här regerar Jag!

lördag, oktober 21, 2006

Datortid och annan tid!


Det är konstigt det här med bloggandet - så fort man går förbi datorn - nog fasen måste man sätta sig ner och börja blogga! Fast man har bestämt sig för att:
Idag måste jag hinna annat också!!!
Men datorn och bloggen - sliter och drar hela tiden och har mig fast som det verkar för evigt .................... kan inte sitta still och se tv - kan inte koncentrera mig på städningen ............ utan måste bara kolla läget på bloggen ibland då och då ...................... vill inte missa nåt .... nån kan ju ha skrivit nåt nytt inlägg som är intressant! Jag kan ju ha kommentarer att besvara ..........
Jädra blogg .......... som tar min dyrabara tid i anspråk! Vad göra åt det .......... sluta blogga .... aldrig aldrig ......... införa vissa bloggdagar ..... går inte! Binda fast mig nån annanstans än vid datorn ...... går inte för jag sliter mig lös därifrån! Införskaffa ett lås på datorn ..... inte en chans! Såna lås är inte uppfunna ännu ..........!
Nä det är bara att fortsätta med sin blogg och med sitt idoga bloggande, det blir ju annat som blir lidande bara!
Blogg and out .................... hej svejs!

Inga kommentarer: