Här regerar Jag!

Här regerar Jag!

onsdag, november 15, 2006

Kontaktannonser!


Har nån prövat kontaktannonser?
Bara en rent nyfiken och allmän fråga ställd av mig! Jag tänker inte skriva nån kontaktannons eller svara på nån heller - jag är ju i den sitsen att jag inte behöver - är inte intresserad heller!
Men det kanske är bra att det finns för dom som vill och kan och behöver! Men är alla riktigt seriösa som sätter in en annons eller som svarar på en annons? Det tror inte jag! I detta moderna it-samhälle finns ju kontaktsajter - det är ju inte bara i tidningar som dessa kontaktannonser kan läsas ...
Men som sagt - alla är ju inte seriösa - men det gäller ju även på dansgolvet eller var man än träffar på nån.
Men jag tror också att en del faktiskt kan träffa RÄTT genom att på detta sättet försöka hitta den RÄTTE! Jag menar, varför skulle inte det funka - när det funkar att träffa den rätte på dansgolvet!!! Alla sätt är väl bra - förrutom dom dåliga, eller hur?
Det spelar väl ingen roll var man träffar den rätte - åtminstone tror man ju ibland att det är den rätte - men det kan ju visa sig att det inte alls stämmer! Men så är det ju var man än träffar på varandra - inget är för evigt - alltid - kanske bara ibland och för en del eller ett fåtal!
Länge leve Kärleken ... för alla och envar ... man kan ju alltid hoppas! Och lycka till - alla ni om svarar, skriver eller dansar ...

Inga kommentarer: