Här regerar Jag!

Här regerar Jag!

fredag, december 15, 2006

Julklappar till din käraste!


Alla har väl snart köpt klart sina julklappar, eller ....?
Men vad blev det för nåt till Din Käraste? Eller köper du flera julklappar just till henne/honom? Har du kommit på det själv eller med hjälp av din käraste!! Alltså fått tips om vad hon/han önskar sig ...
Inte alltid så lätt att "komma på" vad man skall köpa för nåt. Dom flesta har ju egentligen allt dom behöver ... men det finns ju också saker som man inte behöver - men ändå vill ha *ler*. Onödiga saker ... bra-att-ha-saker ... fylla-ut-lådor-och-skåp-som-ändå-är-tomma!!!
Min man och jag är ju så oerhört kloka och förståndiga - så vi skippar julklappar till varandra och köper istället nåt som vi behöver gemensamt till vårat hus! Mycket förnuftigare ... tycker åtminstone jag/vi!
Det är så lätt att bara förstöra en massa pengar på helt onödiga prylar ... hastinköp blir det många gånger också!
Det är ju faktiskt jättesvårt att själv komma på vad man vill ha ... och hur skall man då kunna hitta på nåt till nån annan ...

Inga kommentarer: