Här regerar Jag!

Här regerar Jag!

torsdag, december 28, 2006

Min borttappade nyckel - eller gömda!


Finns det nån synsk person som kan hjälpa mig? Det är så att jag i flera års tid!!! har sökt och sökt efter en nyckel - men inte hittat den ännu. Det är en nyckel till en gammal byrå som jag har ... en byrå som min morfars mamma köpte nån gång i slutet på 1800-talet! Lådorna är ju förstås låsta! Så jag kommer inte åt innehållet i lådorna ... jag vet att nyckeln "gömdes" för flera herrans år sedan, så min son inte skulle förlägga den - om han lekte med den! Men jag har själv förlagt den - jag minns inte var någonstans jag gömt nyckeln! Inte klokt alltså, eller hur - hur dum får man vara - jag bara frågar? Hur kan man gömma undan en sån sak som en nyckel???? Jag blir så ARG på mig själv!
Men har ni några tips - så tar jag förstås tacksamt emot dom - alla!

Inga kommentarer: