Här regerar Jag!

Här regerar Jag!

onsdag, maj 16, 2007

God morgon bloggers å läsers


Äntligen snart helg … jobbar bara idag - sen ledigt resten av veckan. Skall börja städa huset idag efter jobbet, bädda rent (skönt), tvätta och sen under dom lediga dagarna har jag tänkt att försöka vara ute i trädgården och rensa … om det nu går för vädret, som inte verkar att bli bättre alls!
Jag kan säga att jag är dööless på detta usla och tråkiga väder som har varit hur länge som helst - tycker jag. På morgonen är det bara +4 grader, grått och råkallt, brrr. Känns inte alls skönt, man vill dra täcket över skallen och fortsätta sova. På tal om skallen så har jag fortfarande huvudvärk, den verkar heller inte vilja ge sig, har haft ont i skallen sen förra veckan mer eller mindre hela tiden. Vissa dagar lite bättre, men ändå ont! Men jag är så van med denna huvudvärk … tror mycket av den kommer just från min onda rygg och axlar och nacke.
Nåja nu skall jag dricka lite mera kaffe - sitter här på jobbet - vi börjar jobba halv 7 … så jag säger bara tjingeling så länge - tittar in under dagen - kram på er.

Inga kommentarer: