Här regerar Jag!

Här regerar Jag!

fredag, juni 29, 2007

Vandalisering av kyrkogårdar


Ibland så läser jag i tidningar om olika vandaliseringar på kyrkogårdar och gravar, stölder av vaser och annat som människor har på sina anhörigas gravar! Blommor som är uppryckta … Det är ju oerhört att någon - JAG SÄGER NÅGON!!! har mage att förstöra på en kyrkogård och grav eller stjäla något därifrån! Jag bara frågar: hur är människor funtade egentligen, vad menar dom med sitt sneda beteende? Dom kommer ju själva en dag att ligga där i sin grav … dom kanske själv får något barn som dör eller annan närstående person som dom faktiskt sörjer och saknar … för det gör alla någon gång - hur skulle dom reagera om någon annan förstörde deras anhörigas grav!
Jag blir äcklad av ett sådant omoget och okristligt uppträdande! Använd det som eventuellt finns mellan skallbenen … och TÄNK … bete er inte som små ynkliga och patetiska personer - utan visa att ni är människor och har någon moral i kroppen eran!

Inga kommentarer: