Här regerar Jag!

Här regerar Jag!

onsdag, maj 16, 2007

Kommentarer hitåt


Jag måste säga att människor är allmänt usla på att skriva kommentarer! Eller har jag fel, visst - jag läser också många bloggar och inlägg och inte skriver jag alltid kommentarer i alla, men jag försöker verkligen!
Om man ser hur många som faktiskt är in och läser, nog tycker jag att det vore på sin plats med mera feed-back av läsaren till bloggaren … eller har jag fel! Kanske jag är för fodrande - men det ÄR kul att faktiskt se att någon läser och tycker något om det jag har skrivit! Det sporrar och gör att det blir ännu mera kul och inspirerande att fortsätta skriva!
Tycker inte folk någonting kan man fråga sig, nog har väl alla en åsikt om nåt i alla fall, eller ????
Nä, jag får väl fortsätta med mitt “ensamma skrivande” här, kanske jag börjar skriva åt mig själv kommentarer … nä så jäkla trist, för det blir ju samma tyck och tänk som bloggarjaget. Alltså helt meningslöst …
Men allvarligt läsare och bloggare som tittar in här hos mig, var inte fega nu … SKRIV för klåden!
Tack för ordet … “den ensamma bloggaren” *snyft*

Inga kommentarer: