Här regerar Jag!

Här regerar Jag!

lördag, maj 12, 2007

Lördagmorgon och mitt huvud känns sååå tungt!


Ja inte vet jag varför - det var ingen fest igår i alla fall - inte här hos oss. Min man jobbade till 24 inatt … själv satt jag ju förstås vid datorn en stor del av kvällen och tv titt blev det ju också! Låg och läste (hade precis lagt mig) när han låste upp ytterdörren … vi la oss kring halv 1 - men jag var fortfarande vaken halv 2 - och vaknade efter halv 5 - lyckades med konststycket att somna om till 7! Min man steg upp efter halv 6. Visst är vi olidligt morronpigga … och även kvällspigga!
Ute är det inget regn - inte ännu - men väldigt regntunga och gråa skyar drar förbi på himlen … och graderna är inte så mycket att hurra för, inte så många alltså!
Vad bjuder denna lördag på, jo en massa sport förstås, det är ju flera hockeymatcher. Och så har vi Eurovision Song Contest att kolla på ikväll!
Annars så blir det väl till att åka och handla, skall göra en äppelkaka - min man har längtat efter en sån nu ett tag, så jag måste väl försöka vispa ihop en till honom. Han älskar äppelkaka, hemmagjord då!
Men jag tittar väl in under dagen och skriver kanske, läser förstås också!
Ha en bra lördag bloggers å läsers …

Inga kommentarer: