Här regerar Jag!

Här regerar Jag!

fredag, maj 11, 2007

Mil efter mil efter mil - i mina skor!


Undrar just hur många mil som man har gått totalt sett under alla dessa år som man levat ... vilka underliga tankar och funderingar som poppar upp i skallen, inte undra på att jag har huvudvärk då och då, har haft skallebang i tre dagar nu!
Men skämt åsido - det har blivit några mil antar jag - ganska många om jag får säga det själv!
Och inte kan man heller påstå att man bara har använt sig av dom skönaste skorna, nähä - det är nog mest högklackat för mig, med superhöga klackar - typ stilett - älskar sådana skor, men ryggen har sagt ifrån - att nu vill den inte se mig mera i sådana plågoredskap! Så det är bara att lyda, men ibland faller jag till föga - älskar ju höga klackar! Det är ju såååå SNYGGT! Man går snyggt - hållningen blir snyggare i en sån sko!!

Inga kommentarer: