Här regerar Jag!

Här regerar Jag!

fredag, maj 11, 2007

Spåkärring


Har du någon gång provat att låta en spåkärring spå dig? Det har jag aldrig vågat pröva och skall heller inte göra det - aldrig någonsin! Feg - visst - det är jag - vill inte veta - det som händer det händer och kommer även att hända även om jag inte varit hos en spåkärring/tant eller siare!
Och jag är egentligen inte ens nyfiken!
Det är så patetiskt många gånger när man hört dom som varit hos en sån dam:
Du kommer att träffa ditt livs kärlek och han är mörk och rik! Och du kommer att leva länge och få fyra barn och ditt liv blir lyckligt!
Dom säger precis det som dom tror att man vill höra --- det är väl för klåden inte säkert att jag vill ha en mörk kille - jag kanske vill ha en rågblond man! Eller ha fyra barn gudbevars ...

Inga kommentarer: