Här regerar Jag!

Här regerar Jag!

söndag, maj 13, 2007

Vardagsprat



Idag sov jag faktiskt ut, vaknade - hör å häpna - halv 8!! Har inte hänt på år och dar! Utan att ha varit vaken en endaste gång på hela natten, vad har hänt mig??? Visserligen var jag uppe till kanske 1 i natt och läste ett tag sen jag lagt mig, men ändå ... det är ju inget ovanligt att jag gör så annars heller. Nåja - man blev glad då man klev upp och såg solen som lyste in i huset ... när såg man den senast ... länge sen sist faktiskt ... skitkul med sol och lite varmare - om än inte mycket - men alla grader som det blir varmare är bättre!
Efter några eller många koppar kaffe, så startade jag dagen med att slå igång tvättmaskinen, jag gjorde korvstroganoff, fläskpannkaka, leverkaka och stekte kebabkött. Rensade i en garderob ... bloggade mellan varven också lite ... läste här och läste där.
Nu är det snart hockey som man måste kolla på, hoppas bara att det går bra för Sverige!

Inga kommentarer: