Här regerar Jag!

Här regerar Jag!

torsdag, december 28, 2006

Detta vill jag ha nästa år!


Detta önskar jag mig nu när det blir ett nytt år!
1. En personlig tränare. Det tror jag skulle vara bra, att hålla igång mera än om man själv skall styra och ställa med träningen och motionen. Nån som peppar en hela tiden och står där över en med "piskan" och ställer krav på mig.
2. En alldeles egen stylist. Det skulle behövas. Jag vill ha moderiktiga kläder, i en färgskala som passar mig! Och inte bara svarta kläder som jag har en förkärlek till!! En ny frisyr behövs också, tycker man ser likadan ut jämt ... ny färg kanske. Ny make-up och det behöver jag verkligen en alldeles egen sminkös till - en egen make-up-artist, tack.
Och så skulle jag behöva lite silikon lite här och där!! Nä inte i brösten, dom är nog stora, utan nåt silikon *ASG*.
Jag vill känna mig trendig, ha trendiga skor och kläder, väskor och andra accessoarer, smycken och frisyr. Jag vill kunna "föra" mig ute bland moderiktiga människor ... jag vill lära mig konsten att mingla.
Nä, det här tycker jag verkar lite väl jobbigt allt, jag tror nog jag förblir den jag alltid varit, trivs nog bäst med mig själv då - med JAG. Vilket jag hoppas och tror att mina vänner också gör och min familj.
För mig är det inte viktigt att vara trendig, eller ha det allra senaste i klädväg eller trendriktiga skor och smycken. Jag köper det som jag tycker är snyggt för mitt eget öga och då behöver det inte vara det allra senaste eller modernaste. Jag köper inte för andra - utan för mig själv. Jag är mig själv hela tiden, för det trivs jag bäst med helt enkelt. Gillar inte att göra till mig - bara för att platsa och passa in i en värld som inte är min!
Ja, sån är jag - och det står jag för och så tänker jag förbli. Take it or leave it ... love me or hate me ...

Inga kommentarer: