Här regerar Jag!

Här regerar Jag!

tisdag, januari 16, 2007

Skvallerkärringar - sopa rent framför din egen dörr!


Oj vad det finns många som pratar skit om andra och skvallrar och säger hur andra skall vara eller hur andra är!
Medans dom här som skitpratar, hellre borde se på sig själva - hur dom egentligen själva är!
Finns det nåt värre - än folk som skvallrar och pratar skit om andra och håller reda på vad andra gör.
Det är nu bara så här - att pratar nån skit om någon annan till dig, så kan du ge dig den på - att även denna skitprataren, pratar skit om dig bakom din rygg!
Man vet ju vilka människor som är såna här skvallerkärringar och dom passar man sig noga för att berätta nåt åt! Till en sån människa skulle man aldrig kunna anförtro sig åt ... inte en chans på miljonen att man skulle göra det!
Tänk vad det finns många människor som lever sina egna liv, genom nån annan! Genom någon annans olycka ... Vad får dom ut av att göra det, tillfredsställelse eller vad? Är det så himla kul att hålla reda på vad andra människor gör eller säger eller vad som hänt dom - att man frossar i deras vardag. Futtiga och ynkliga människor, säger jag bara!
Och dessa skitpratande människor - vet ju saker - nästan innan dom har hänt! Jag fattar inte hur dom får reda på allt ... och av vem.
Jag betackar mig verkligen för skvallerkärringar i min närhet - far och flyg på din kvast - men kom inte hit till mig!

Inga kommentarer: