Här regerar Jag!

Här regerar Jag!

fredag, maj 11, 2007

Att döda någon på prov!


Hur in i helvetes, ursäkta! kan man döda någon annan människa
på " prov "? Tror man att denna människan skall vakna till liv igen sen, eller ... att man kan ångra sitt vansinniga tilltag och få det ogjort helt plötsligt! Att det är nån jäkla lek, nån barnlek och inte verklighet!
Konstiga människor det finns, som inte tänker rätt med sin hjärna, använder den till helt fel saker, gör helt fel och vansinniga och hemska saker!!
Jag fattar inte hur det kan bli så här ... att det finns människor som fungerar på detta sättet, det innebär ju att en sån människa kan man träffa på precis var som helst!
JAG BLIR MÖRKRÄDD NÄR JAG TÄNKER PÅ HUR FARLIG EN MÄNNISKA KAN VARA! OCH GRYM OCH OMÄNSKLIG OCH OKÄNSLIG, UTAN MINSTA EMPATI OCH TANKE!
Djuren är inte lika farliga ... som människan!

Inga kommentarer: