Här regerar Jag!

Här regerar Jag!

fredag, maj 11, 2007

Har du mer än en blogg?


Har du någon annan blogg,
på något annat ställe?
Det har jag, flera olika bloggar
och på flera olika
bloggportaler.
Är man tokig eller helt galen!
Tänk bara vilken tid det tar att
skriva och läsa överallt ...
men jag tycker det är så
intressant att starta upp någon
ny blogg på ett annat ställe,
bara för att kolla vilka teman,
layouter och andra funktionaliteter
som finns just där!
Jag är väldigt intresserad av
design och utseendet på dom
olika bloggportalerna.
******
Men som sagt -
det tar tid
och det är ju tid man inte har -
obegränsat!
***
Och vad skriver man då om
när man har flera bloggar?
Skriver man om olika saker, eller vad?
Både och säger jag.
Mycket blir det väl att man
kopierar över inläggen
från den ena till den andra bloggen.
***
Jag skulle ju inte kunna vara
olika personer
i dom olika bloggarna,
för jag är ju jag helt enkelt
och kan absolut inte göra om mig
och vara någon annan på
nåt annat ställe!
Det skulle aldrig funka för mig!
Tror säkert att detta funkar för en del!
Men inte för mig!
***
På Aftonbladet har jag bloggat
sen juli 2006.
Dessutom så har jag även på
Passagen, Expressen, Webblogg,
Blogdog, Blogger, Wordpress - och några andra
ställen bloggar. Men det är väldigt
sporadiskt med uppdateringen där,
eller ens besöken dit.
***
Det är på Aftonbladet, Wordpress och på
Bloggspace som den mesta bloggtiden lägges.
***
Så tala om att ha häcken full!!
******
***
*

Inga kommentarer: